Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

söndag 9 februari 2014

Då var det dax igen: Antikmässan 2014 i Älvsjö....

Det är lika kul varje gång!!!
Även detta år kommer jag ge ett smakprov redan på onsdagkväll för alla som vill se :-) Givetvis kommer tyngdpunkten att ligga på Retrodelen och då gärna med massa keramik, porslin & textil.

Retro Blogg Network kommer som vanligt att träffas på fredagen i egen lokal och göra mässan tillsammans. Vi passar även på att byta div. trevliga saker med varandra som vi lyckats snoka fram under året.
 

3 kommentarer:

  1. Bara tanken på fredagen gör att jag genast känner mig lite piggare från dunderförkylningen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja, heja, heja, jaga bort alla bacillusker på en gång! Tänk mer på mässan så tillfrisknar du snart till. Drick mycket vätska och vila massor nu så är du på benen redan till på onsdag!!!!!!!

      Radera
  2. Hej!
    Glömde det där med biljetten! Jag hinner inte skicka den, men om ni har vägarna förbi Hagalund så är biljetten er. Jag kommer inte att gå. Nu har jag dessutom en väldigt sjuk ettåring hemma. Maria har mitt mobilnummer!

    SvaraRadera