Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

lördag 21 april 2012

Bloggträff på Gretas?

Frågan har dykt upp: Skall vi inte försöka få till en bloggträff på Gretas i Sundbyberg?
Min tanke var i så fall att man först kunde göra ett loppissvep i närområdet (finns minst fyra inom ett par kvarter) för att avsluta med en eftermiddagsmatbit på uteserveringen på Gretas, Landsvägen 67? När det blir har jag ingen anining om men mellan maj & augusti låter bra :-D

Om det här verkar intressant, så kom med förslag på datum i sommar så kanske vi kan få ihop något kul!!! Blir vi ett gäng så bokar jag bord!

7 kommentarer:

  1. Det låter som en jättebra ide och jag är nyfiken på att komma :)

    //Therese

    SvaraRadera
  2. Det låter mysigt, kanske hellre senare än förr, eller typ juni eller augusti :)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer såklart om jag kan! :)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Jag vill gärna delta, om jag är i krokarna.

    SvaraRadera