Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

onsdag 12 juni 2013

Nytt försök...... 15/6 TÄBY

Jag lyckades drabbas av "Popeyesyndromet" förra helgen så jag kunde inte hänga på mitt häftiga retrobloggäng på Täbys Bakluckeloppis, utan fick snällt hålla mig hemma! Tråkigt värre, men rapporter från de andra kom via Instagram och SMS som muntrade upp mig.

Så nu står allt packat i hallen, i bilen och i källarförrådet redo för försäljning så det är bara att köra själv. Kom och fynda vid min Loppomobil, jag tar med mig lite smått och gott! Titta efter en rosa dammastduk så vet du att du kommit rätt!


UPPDATERING: 130612 - Kväll: Dagen gick snabbt, jag blev av med hälften men önskade att det var mer. Nu får allt plats i en Bananlåda i stället för en flyttkartong...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar