Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

söndag 19 januari 2014

Grafika - Jag har otur med mina assietter..........

Först hittade jag en............ och tiden gick! Sedan dök det upp tre och jag var glad :-) Men tyvärr visade sig att en var skadad men det fanns ju två kvar!!! Leveransen kom och jag packade upp........... och en var kantnaggad!!!

Så kan det gå när man är ute i letartagen, men historian löste sig på ett proffsigt sätt. Säljaren var superärlig och tog sitt ansvar och jag fick tillbaka min peng :-) Jag önskar verkligen att det hände oftare, för tyvärr så har det skett mer än en gång, att jag köpt något som visat sig vara allt annat än vad jag har trott.......... Så nu har jag två assietter som är ok. Letandet går vidare........!!!
Formgivning: Ingrid Atterberg
Dekor: Grafika
Storlek: 19cm
Tillverkare: UE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar