Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

tisdag 15 januari 2013

Stockholmare fattar inte det här med snö......

Tvi vale!!! Folk kör som idioter i den här stan!!!
Jag fastnade i trafiken på väg hem från jobbet så jag missade att köpa ett perfekt matbord till mitt 50-tals kök. Det var mindre än två minuter som inte var på min sida :-( Buuuhuuu....
Jag har inga rättigheter till bilden utan den är lånad från Tradera auktionen.

Men jag fick ett fint plåster på såret, min fina före detta chef gav mig en GLOBAL brödsåg i inflyttningsgåva!

3 kommentarer:

  1. Nä fy vilken osis, kunde inte säljaren vänta den pyttetid som du blev sen? Bordet var ju jättesnyggt och nu förstår jag ditt sms.

    SvaraRadera
  2. Vilket häftigt bord! Tråkigt att du missade det. Men du vet vad man säger; mister du en står dig tusen åter. Låt oss hoppas att det även gäller köksbord :)

    SvaraRadera