Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

söndag 8 mars 2015

Nu är Stringhyllan i hörnet komplett........

Det tog bara drygt två år att få till den så jag är nöjd! Jag kan inte annat säga att jag är urförtjust i Stringhyllor. Snygga, praktiska och flexibla, allt man kan önska av ett hyllsystem!

Det skall vara svarta gavlar med teakhyllor om jag skall vara riktigt nöjd. Lite extra glad blir jag om original etiketten också sitter kvar. Har man riktigt, riktigt tur kan det sitta kvar ett litet sigill i metall på gavlarna..... men tyvärr finns inga hos mig! Jag uppdaterar ständigt mina fem hyllor, idag är ca: 75% av delarna är äkta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar