Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

lördag 25 februari 2012

Utmaning: Tema Ljusstakar

Dags för bloggutmaning igen! Denna gång är det Stefan från bloggen H55 som har utmanat oss att visa våra favoriter bland ljusstakar och ljushållare.

Tror att jag kan tända 28st vekar bara i ett rum så det blir inga bilder på allt men det bidde ett gäng med favvos i repris, nu med svarta antikljus!
- I likeylikey!!!

Jag får be om ursäkt för de suddiga bilderna - jag jobbar med att lösa problemet!


2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt med både svarta ljusstakar och svarta ljus! :)
    Och jag brukar beta av ca 35 värmeljus varje kväll jag bränner på - så måste snart till Ikea och bunkra fler. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det bor en minipyroman i mig!!!! Vill ha kakelugn eller öppen spis i nästa lgh.!!!

      Radera