Varför älskar vi att samla....?

Syftet med den här Bloggen är att försöka att öppna ett fönster in bland mina senaste fynd av främst svenskt 50-talsporslin från Gefle.

måndag 21 november 2011

OoOoOooooo vad lakrits är gott!


www.lakritsroten.se/shop
Telefon 08-411 58 15
Sveavägen 107
Öppentider:
Månd. - Fred. 11:00 - 17:30
Lördag 11:00 - 16:00

Detta är just nu min absoluta älsklingsgodisbutik i Stockholm!!!!
Jag har inga rättigheter till bilderna i detta inlägg utan allt tillhör www.lakritsrokten.se

4 kommentarer:

  1. Måste prova butiken vid tillfälle! Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. Åkte förbi där med buss senast igår, måste se till att gå dit och handla någon gång! Men nu har jag i alla fall äntligen fått fatt i Salmiak-Crémen. Den finns som lösviktsgodis hos Caramella vid Hötorget. :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om lakris, men är petig, alltså inte allt...jag blev inte speciellt förtjust i Salmiak-cremen, den kändes "fet" och konstgjort kornig på något sätt. Smaken var iofs okej, men de andra punkterna drog ner resultatet...

    Butiken skulle jag gärna besöka om jag har vägarna förbi!

    SvaraRadera